Sunday 11 November 2012

Didie ASK 2012


Anugerah Skrin 2012 kali ni bertemakan Fairy Tale. Kebanyakan komen yang ASK 2012 tak ada power, hambar je.. Maybe fairy tale ni sad ending kot. haha.. Ok, let straight to the point. Actually aku tak berminat sangat pun nak tahu pasal ASK2012 although temanya menarik. disebabkan aku suka dengan temanya saja, aku pun Google la red carpet artis-artis kita. Nealofa dengan gaya princess(typical fairytale), Anzalna dengan gaya ala-ala Dark Angel(hitam and red lips sangat sesuai dengan dia), Nora Danish pulak macam princess Roman and macam-macam lagi. Tapi banyak-banyak artis ni, kenapa gambar Didie Alias yang aku pilih? Well, despite semua komen yang hentam dia, aku tak rasa fesyen yang dia tampilkan ni salah. Kebanyakan komen kata baju tu terlalu menjolok mata,sexy. Tang mana yang sexy?1 part je yang aku nampak, which is dia punya korset tu menampakkan breast dia TAPI tak adalah sampai nampak cleavage. 


Ada lagi ke part yang sexy? Baju dia memang tutup even lengan dia pun aku tak nampak. Gaya dia macam 101 dalmation pun ada jugak. Setuju tak? Apa lagi komen yang negatif? Mata dia? Dah kenapa dengan mata dia? kau kena sakit mata ke or terus jadi batu ke bila nampak mata dia?Takkan? Lagipun, dia bergaya as vampire, common sense memang akan ubah mata bagi lebih ada impak. Even Edward (Twilight) pun boleh ubah-ubah warna anak mata, tapi tak adalah kan macam warna mata Didie ni.Nanti kang pengsan plak Bella bila tengok dia. Haha.. 


Ini lagi sexy. Aku bandingkan ni dari segi overall lah ye bukan ASK semata. Ini definisi sexy bagi aku literally. Sexy yang dari dalaman tu belakang kiralah. Off shoulder (sorry kalau istilahnya salah.saya tak tahu sangat) Perut pun nampak. Kaki pun nampak sampai pangkal peha! 


So, Didie ni cuma ikut tema je. Bagi aku ni lah baju pelik yang dia pakai tapi boleh diterima. Aku lagi tak suka baju yang dia pakai waktu ABPBH25 dulu. Yela, tetiba je menempek macam kon aiskrim kat dada dia. Yang ni plak, nice..Make up dia over?yes, betul. Tapi sesuai dengan dress dia. Apa pun, fesyen ni subjektif. Cantik mata kita, buruk pada dia. Cantik pada dia, kita pulak blur-blur je. Haha..



No comments:

Post a Comment

what do you wanna say?