Saturday 26 February 2011

google search

hye
hari ni aku pergi library. Nak cari info untuk UTMost sebab dateline dah dekat and aku yang telah dilantik as a leader secara paksa-rela have to find something untuk ahli group aku.

Untuk UTMost ni, kitorang kena buat model biologi dari recycled material. yeah, sustainable lah katakan. UTM tak habis-habis dengan sustainable sekarang ni. model biologi tu pula must based on first year syllabus. Damn, aku dah tak simpan notes masa first year dulu. (excited sangat habis final examtime tu, terus delete note untuk menunjukkan ketidakpuasan hati kat subjek tu)

So now, how am i going to find anything about this damn good things? Simplest way, Google Search. ye, aku tau aku memang pemalas. but, jangan kufur nikmat. kemudahan dah ada, why nak guna manual way kan? (ayat defensif) Disebabkan aku sangat susah nak paham instruction yang berjela-jela, aku pun search image terus. Senang kan?

Aku pun taiplah : biology cell model
tak smpai 5 second, dah keluar macam-macam gambar. semuanya model animal cell. sambil dengan penuh ketekunannya aku tenung semua gambar-gambar tu(nak tengok mana yang senang nak buat), tiba-tiba keluar gambar ni:

 introduce.org
APA KAITAN MUKA KAU YANG BAJET HANDSOME TU DENGAN BIOLOGI CELL MODEL?!
agak tak puas hati secara tiba-tiba. yelah,tak pasal-pasal mamat kat atas ni famouskan? sampai sekarang aku still mencari kaitan dia dengan biology cell model.urgh..

ok,fine. aku try cari yang lain plak.
 ahh..bukan ini yang aku search.heh
aku taip: PCR
guest what comes out? owh by the way, PCR means..er..aku pun dah lupa.adess..tak kisahlah, yang penting PCR tu digunakan untuk identified someone by using their finger print or whatever DNA they leave behind.
Ini yang aku jumpa bila aku search:

guys,yoohoo~pandang mana tu?focus....haha

selepas aku gelak guling-guling because tak pasal-pasal cuci mata free, barulah aku tahu apa kaitannya BIOLOGY CELL MODEL and PCR MODEL dengan gambar-gambar di atas. aduh..kenapa aku hari ni?benda macam tu pun tak terfikir.haish..(balik bilik je nanti kena terus cucuk cable streamyx kat otak biar laju macam dia jugak) kih2




No comments:

Post a Comment

what do you wanna say?