Wednesday 8 December 2010

grow up

hye
lame aku x mnjenguk blog kesygn neyh
lately,a lot of things happen
a lot of sadness
n pe die yg jd 2, x prlula aku cte kt cni
yg pnting, ia mndewasakn aku
smpaikn aku trpikir
bnde2 gni ke yg watkn grown ups sgt2 siyes n xtau how 2 hv fun??
bkn sumela but most of them yg aku jmpe
dipndekkn cte,
cnte ni akhrnye diuji
diz time, tul2 diuji
extrinsic test, i must say
pe yg wat aku stil kuat?
cnte kami..
ase ragu2 mmg ade
tp aku ykin ngn Dia..
Dia maha adil..
die akn tnjukkn kt aku..
cpt or lmbat..
atau
samada aku je yg nk sedar or x
so wuts d point aku abskn mase pikirkn die curang ke x
aku ade spy yg plg hebat..
xde sape ley lwn Dia..
=))
pe lg?
o ye,aku bru dpt tau smalam
subj yg aku ngn konfidennye ase aku fail,
alhmdulillah aku x fail
sgt2 lega
coz aku ase mmg kosong je answer sheet time aku jwp
phew..
tp yg len2,stil xtau lg..
so xley nk hepi sgt..
now aku nga cuti
boring tahap kipas susah mati skang ni
aku nk kje,mama x bg
"ssh mama nk brgerak nnt"
huh..
aku ade kt mah,die x brgerak pn
aku ase mcm dlm pnjare da
ley mati aku duk cni
adakah aku sygkn parent aku?
ofcoz aku sygkn diorg
but y aku x thn duk cni?
coz im juz a nanny
2la function aku kt mah ni
mama kate aku pemalas
y?
coz x reti2 nk wt kje tnpe disuruh
pardon me,tp aku mmg x reti nk wt kje kalo x disuruh
yg aku tau,
bju aku,aku bsuh sndiri
pinggan aku,aku bsuh sndiri
i tke cre of myself
plus, ade sbb y aku xnk wt
nk amek lesen moto..
beriye jnji kt aku ari 2
tp last2..
same je..
aku xtaula smpai ble gni
aku nk bwk moto g U
sng nk jln2
tp mcm besela,mama x bg
aku da lemas..
ni xley,2 xley
kebebasanla sgt
time 21th besday dlu,sgt brmkne bg aku
y?
coz abah kate aku akn dpt kebebasan aku
yeah rite
naifnye aku sbb pcy
sabar dla..
jahat ke aku?
kalo ye,tlgla sedarkn aku
coz aku prlukn kwn2 aku ntuk tego..
huda plak..
alhmdulillah..
she hepi now..
im glad..
sume2 yg brlaku ni
watkn ati aku mkin keras
diri aku yg dulu
dla yg dulu
is back..
dla yg trlalu ego ntuk nangis..
dla yg sgt ssh nk show herself
seolah-olah ade 1 tembok antr diri die n org len
dulu aku sebolehnye pcahkn tembok 2
aku nk org nmpak sape diri aku sbenar
aku xnk smbunyikn diri aku
aku nk mnangs ble aku sedey
aku nk ketawe ble aku hepi
tp..
skang baru aku sedar
tembok 2la yg selamatkn aku dari trluke mcm ni
kt mtrx,aku bruntung jmpe kwn2 yg ikhlas brkwn ngn aku
x pnh diorg memakse aku
huda pn same..
mngajar aku jd brtrus terang..
diorg wt aku brubah jd lbey trbuka
aku jdkn sifat terbuka 2 sebahagian diri aku
tp aku xtau yg harge ntuk keterbukaan 2 sgt tinggi
aku trluke..n trluke..n trluke..
non-stop..
tembok 2 kmbali melndungi aku
huda, da lame aku tglkn dla yg pndai menipu
yg prinsipnye,die bley tpu spe2 die nk
tp life mke me bcome who i was b4..
mayb keterbukaan 2 harus dikwl..
limited ntuk membe2 trdekat n top 1 dlm ati..
aku trlupe 1 bnde,smalam aku trnmpak pge die
rndunye aku kt die..
ade 1 rase yg terdetik dlm ati ni
aku x psti pe die
bkn cnte..cnte aku ntuk org len..
adekah aku menyesal ngn pe aku wt dlu?
i hate 2 admit tp mayb 2 kot yg aku ase
hah dla..
stop it..
ko yg decide years ago dat ko xkn menyesal
now die kt indon..
bgusla..
aku hepi die hepi..
idup die tnpe aku..
mayb datz d best..
faisal plak..
aku syg die..
aku cnte die..
kalo die curang,
die kne panah petir
simple s dat
=))
okla,now da nk subuh
chow dlu..
ntah bpe buln lgla baru aku jnguk alek blog neyh..
bye

No comments:

Post a Comment

what do you wanna say?