Friday 12 November 2010

its a grow up thing

hye..
sori coz lme da x jnguk..
byk bnde yg jdi dlm idup aku skang..
perkara2 yg mndewasakn aku mungkin..
rite now aku nga final..
ade 1 paper yg aku xley jwb lnsung..
tp prnsip idup aku;jgn pnh biarkn study jd masalah
bknnye brmksud study 2 x ptg ntuk aku
tp study bkn sgale2nye..
there's more 2 life than books..
pape pn,aku ttap trying my bes 4 diz final..
luv n life..
or shud i say luv n craziness?
mngkin aku trlalu memnta..
cnte ini..
len dri yg len..
dlu b4 die,aku igtkn aku ase 2la cnte aku yg plg byk liku..
tp kali ni..
aku tau Dia nk yg terbaek ntuk aku..
so aku kne wt yg trbaek ntuk cnte yg Dia kurniakn ni..
mngkin Dia ingn mngajar aku sesuatu..
yg cnte i2 x smstinye memiliki..
blajar ntuk mlpskn..
sbb die mnusia istimewa..
Kau ukirkn jln idupnye sebegitu rupe..
psti ade hkmah d sbaliknye..
aku xley nk slhkn die..
yunk,cn we survive diz?
i'll try my very best..
x sngke mndewasakn diri 2 memenatkn..
no wonderla kbykn grown ups boring...^^
aku sgt mncntai die..
adekah die sdar hakikat 2?
Ya Allah,kuatkn aku..
tlg kuatkn smangat aku..
sbb aku tul2 prlukn kekuatn 2..
jka die ntukku,
Kau lmbutknla hati org tuaku..
prmudahkn die ntuk mnjdkn aku halal bgnye..
dan jke die bnar2 bkn ntukku sorg,
Kau redhaknla aku..
dan Kau kuatknla aku..
Kau lbey tau pe yg terbaek ntuk aku n die..
amin..

No comments:

Post a Comment

what do you wanna say?