Thursday 24 June 2010

siLenCe wOrDz

hye
arini aku jage cc mcm bese
jap je da ari khamis ek?
sok pkai bju kurung nk?
erm..sok jumat yg trakhr aku kje
nk pkai jubahla
biar dak2 ni trkezut sket
ahaha
arini aku ade kebengangan sket
adela ngn bebrape org..
tp da settle da
sumenye psl technician bru yg biul 2
die yg x reti
nyusahkn org
hish
DUSH!
then membe buah ati aku dtg
so die sakanla sembang
aku pn diam je
xnk nympuk
'x elok nyampuk org tua sembang'
kihkih
now da nk alek neyh
act aku sedey n hepi nk bnti kje
sedey coz aftr diz xleyla nk jmpe2 faisal lg
hepi coz xyah nk face kadir da
as d result,aku ase neutral
huhu
td faisal nmpak diari chenta aku
aku bwk g kje coz trase mcm mama nk kms blek aku
byk rahsia dlm 2
kalo mama jmpe,mmg kne buang famili kowt
'over!'
c faisal ltak xternal hardisk die dlm beg aku
aku da ase mcm
"HA???!!"
nseb baekla die xtau 2 buku pe
then ble aku cpt2 amek beg 2
bru die tye
aku cnyum je
sengih2
hehe
die nk bce
insist sgt nk bce
tp aku lg insist!
hoho
act aku mmg brniat nk bg buku 2 kt die
tp not now
aku lum ready
aku nk tuls kesah chenta ktorg dlm 2
npe aku 2lis diari 2?
act 2 lbey kurg mcm wasiat
aku hye akn bg org laen bc ble aku da xde
coz x sume bnde aku cte
n x sume prasaan aku luahkn
dlu aku wasiatkn buku 2 kt huda
akan ttp...........
die x brminat kot nk tau pe isi dlm 2
so now
aku wasiatkn ntuk faisal
lgpn most of it psl kami..
atleast kalo aku da xde nnt
die tau cmne prasaan aku kt die dlu
ish
ckp mcm nk mati sok plak
hehe
anela taukn?
okla,lalut2 da..
daa~

No comments:

Post a Comment

what do you wanna say?