Tuesday, 8 June 2010

LuRve

hye
aku dlm dilemma
so aku rujuk kt org yg plg memahami aku-huda
n kate2 die mke sense
so..stick 2 it!
n td bkak fb
bkak pge die
dri care die mcm in luv ngn sum 1
mayb ni carenye ktorg ley move on ngn idup msg2
lgpn we x gonna mke it eventho we want 2
luv is weird..isnt it?
ati aku pn da mule lpskn die sket2..
start a new luv,mayb?
haha..
dunno la..tkut nk mnghrap
kalo jodoh 2 ade,xkn g ane2..
....chenta baru...
hm..
mayb..
mayb not..
tawakal je ngn Dia
Dia lg tau sumenye
Allah, if he is mine,tell me in ur most unique way
but mke sure i'll understand ur sign,ye?
hehe

No comments:

Post a Comment

what do you wanna say?

There was an error in this gadget